Warunki współpracy
Z naszej strony zapewniamy Państwu:
- najwyższą jakość naszej pracy
- pracę specjalistycznym sprzętem i materiałami najwyższej jakości
- gwarancję na wykonaną usługę przy zachowaniu warunków gwarancji
- bezpłatne przeglądy jamy ustnej
- bezpłatne powtórzenie zabiegu w okresie gwarancyjnym przy stosowaniu się do zaleceń i zasad gwarancji
- terminowość i punktualność wizyt. W przypadku opóźnień będą Państwo o tym fakcie informowani
- szybką interwencję w awaryjnej sytuacji (utrata wypełnienia, złamanie korony, pęknięcie protezy itp.)
- wizyty potwierdzamy telefonicznie.
Od pacjentów wymagamy:
- stosowania się do zaleceń i zasad wymaganych przez lekarza. W przypadku braku ich stosowania usługi tracą gwarancję
- utrzymanie odpowiedniej higieny jamy ustnej
- systematycznej kontroli i usuwania złogów wg zaleceń lekarza (zaleca się co 6 m-cy)
- przestrzegania terminu i godzin wizyty. Pacjent zobowiązuje się zawiadomić przychodnię co najmniej 6 godzin wcześniej przed planowaną godziną wizyty o braku możliwości przybycia
Warunki gwarancji
WYPEŁNIENIA – okres gwarancji 12 m-cy
- przeprowadzenie i zakończenie pełnego zakresu leczenia zgodnie z planem leczenia
- utrzymania odpowiedniej higieny jamy ustnej
- obecność na wyznaczonych wizytach kontrolnych – min. co 6 m-cy
- przestrzeganie zaleceń lekarza/higienistki
- systematyczne usuwanie złogów
- wykonywanie niezbędnych zdjęć RTG
PROTETYKA – okres gwarancji 24 m-ce
- przeprowadzenie i zakończenie pełnego zakresu leczenia zgodnie z planem leczenia
- utrzymania odpowiedniej higieny jamy ustnej i uzupełnień protetycznych
- przestrzeganie zaleceń lekarza
- systematyczne usuwanie złogów
- obecność na wyznaczonych wizytach kontrolnych
- prawidłowe, zgodne z przeznaczeniem użytkowanie uzupełnień protetycznych
- naprawa we własnym zakresie zrywa umowę gwarancji (gwarancja nie dotyczy napraw)
Dokumentem stwierdzającym prawo do reklamacji jest karta pacjenta zawierająca niezbędne informacje do jej uzyskania.