Nasza przychodnia świadczy pełną opiekę stomatologiczną. Gwarantujemy Państwu usługi najwyższej jakości przy udziale wysoko wykwalifikowanej kadry za pomocą wysokiej jakości sprzętu i materiałów.

Warunki współpracy


Z naszej strony zapewniamy Państwu:

  • najwyższą jakość naszej pracy
  • pracę specjalistycznym sprzętem i materiałami najwyższej jakości
  • gwarancję na wykonaną usługę przy zachowaniu warunków gwarancji
  • bezpłatne przeglądy jamy ustnej
  • bezpłatne powtórzenie zabiegu w okresie gwarancyjnym przy stosowaniu się do zaleceń i zasad gwarancji
  • terminowość i punktualność wizyt. W przypadku opóźnień będą Państwo o tym fakcie informowani
  • szybką interwencję w awaryjnej sytuacji (utrata wypełnienia, złamanie korony, pęknięcie protezy itp.)
  • wizyty potwierdzamy telefonicznie.
  •  

Od pacjentów wymagamy:

  • stosowania się do zaleceń i zasad wymaganych przez lekarza. W przypadku braku ich stosowania usługi tracą gwarancję.
  • utrzymanie odpowiedniej higieny jamy ustnej
  • systematycznej kontroli i usuwania złogów wg zaleceń lekarza (zaleca się co 6 m-cy)
  • przestrzegania terminu i godzin wizyty. Pacjent zobowiązuje się zawiadomić przychodnię co najmniej 6 godzin wcześniej przed planowaną godziną wizyty o braku możliwości przybycia


Warunki gwarancji


WYPEŁNIENIA –  okres gwarancji 12 m-cy

  • przeprowadzenie i zakończenie pełnego zakresu leczenia zgodnie z planem leczenia
  • utrzymania odpowiedniej higieny jamy ustnej
  • obecność na wyznaczonych wizytach kontrolnych – min. co 6 m-cy
  • przestrzeganie zaleceń lekarza/higienistki
  • systematyczne usuwanie złogów
  • wykonywanie niezbędnych zdjęć RTG

PROTETYKA – okres gwarancji 24 m-ce

  • przeprowadzenie i zakończenie pełnego zakresu leczenia zgodnie z planem leczenia
  • utrzymania odpowiedniej higieny jamy ustnej i uzupełnień protetycznych
  • przestrzeganie zaleceń lekarza
  • systematyczne usuwanie złogów
  • obecność na wyznaczonych wizytach kontrolnych
  • prawidłowe, zgodne z przeznaczeniem użytkowanie uzupełnień protetycznych
  • naprawa we własnym zakresie zrywa umowę gwarancji (gwarancja nie dotyczy napraw)

Dokumentem stwierdzającym prawo do reklamacji jest karta pacjenta zawierająca niezbędne informacje do jej uzyskania.